6/5

Hej kära bloggläsare. Nu var det länge sen jag skrev.
Har spenderat den senaste veckan i Polen med mina konfirmander, det har var otroligt trevligt och mysigt.
Shopping, lekar och trevlia kids. De som bodde i mitt rum skötte sig exemplariskt och jag är otroligt stolt över dem. Det var bara 2 som var tvugna att ringa hem. Färre än vad jag väntat mig.
Stutthof var gripande för förstagångsbesökarna, vilket jag verkligen kan förstå. Det var faschinerande att komma tillbaka igen. Jag lärde mig ännu mer den här gången än när jag själv var där som konfirmand.
Interna skämt under resan:
"Knopps menaja ><"
"Nalleböööörnen, kom nallebörnen"
"ACHTUNG ACHTUNG"
och ett par till, men jag orkar inte skriva. Ingen förstår ändå.

Kom hem i fredags och spenderade kvällen hemma med familjen, det var skönt. Sen igår var det dags för min debut inom linedance tävlande, och jag vann. Visserligen bara 3 i min klass, men med tanke på att jag lärde mig den ena dansen dagen innan jag åkte till Polen och kom hem dagen innan tävlingen så är jag ganska stolt.
Sov hos Bettan igår, det var lite misslyckat. Hon somnade typ halv elva så jag kollade på film själv. Sen så fick jag typ en filt när jag skulle sova så låg och frös hela natten.
Fick ialf se min efterlängtade "Den lilla sjöjungfrun" imorse. Jag älskar Disney!

Snart är det dags för linedance, det ska bli mys. Hoppas det kommer fler än förra gången, då var vi bara 4 stycken. Annars ska vi sluta för terminen typ. Det är ju tråkigt, men då får jag ialf hela söndagarna för mig själv.
Just nu borde jag verkligen sitta och plugga eftersom om 2 veckor så ska 2 stora arbeten vara inne, och jag har inte ens börjat. Det är slutarbete i både historia A och samhälle B, det suger ganska stenhårt.

Kommentarer
Postat av: Paula

åhh va coolt :D jag vill åsså :D
jaa du måste visa!!
okej så du började med 2,0 direkt alltså? 1,6 behövdes inte?
ja, jag har ju inte beställt grejerna än!
töjer du ett eller två öron?

puss!

Postat av: Paula

Japp å det va så fini :) vill ha :D

jag vet inte.. asså vilka ska komma? men jag tror jag ska gå iaf. du?
puss

2007-05-07 @ 15:38:06
URL: http://paula.bloggagratis.se
Postat av: Paula

juste! vilken typ av töjare köpte du, "kon" eller vad?

2007-05-07 @ 21:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback