8/5

Jag är så fruktansvärt trött på skolan. Jag orkar inte. Sov mig igenom hela Engelskalektionen idag. Bajs. Måste börja på alla jefla arbeten. Kommer skita sig, jag bara vet det.
Sen är jag så trött på "vänner" som tar kontakt med en när de behöver något, och det bara när de behöver något. Hur kul känns det lixx? Typ: "martina, kan du fixa cider till mig" svaret blev nej. Eller typ: "jag ska ha fotoprojekt i 3;an, får jag ta bilder naken på dig?" eeeh?! va?!. Typ NEJ! Jag tröttnar. Jag har tappat bort alla riktiga vänner. Jag vill ha det sådär fint som Madde, Susse och Frida har det! Jag är lite avis på er måste jag erkänna, men ni är riktiga toppentjejer. Blir alltid lika glad av att träffa er!

Men men, kan ju berätta lite mer positiva saker också.
Ska på Lises studentskiva på tisdag, Lovely! Sen jobba tors-fre, pengar. Sen fredagkväll ska Linn och Joanna firas på 18-årsdagen. Det kommer bli topp! (kommer sakna dig Frida! Hoppas allt går bra, kommer att tänka på dig.)
Sen har jag konsert 21/5 i min skola. Väldigt gratis och säkert bra. Jag ska sjunga lite no dobt och så.
Sen 30-31/5 så har jag musikal, inte gratis, men prisvärt. Sen 1/6 är det preliminärt att jag ska sjunga på rytmusfestivalen. Det kan ändras, we'll se.
Juste, ej att förglömma. Invigning av Idas vernissage på fredag. Bara inbjudna, den öppnar oficiellt på lördag. Så alla som vill se lite abstrakta porträtt (bl.a. på mig) kan bege sig till bageriet på Dalarö.

Imorrn är de 2 första lektionerna eget arbete också. Efter det är det lunch, så behöver inte vara i skolan förrns halv två. Love! Samma sak nästa onsdag vilket är grejt eftersom jag som sagt ska på skiva på tisdag.
Tillsvidare kära bloggläsare (och ni får gärna göra er påminda genom att kommentera!)

Kommentarer
Postat av: frida b

ÅÅ va glad jag blev av att läsa det där=) men det är synd om dig! Men dukanske har tappat dina gamla vänner men du har fått tre asbra nya ska du veta=)
Vi äslkar dig, du är vår sköna böna ju! älskar dig!

Postat av: Susse

Håller med Frida! Du har oss iaf ;)Puss! Älskar dig gummseluttan!

2007-05-09 @ 20:55:24
URL: http://susse.bloggagratis.se
Postat av: Susse

Du är en ängel oxå! Hade bara inga pengar så jag kunde inte skicka vidare!

2007-05-10 @ 16:57:02
URL: http://susse.bloggagratis.se
Postat av: Paula

Va nää ska du!!!! :D jag vill också dit men jag kan inte :( varför ska allt häånda imorgon för!!! Vill se dem!

haha ja jag vet. jag är fett efter ;) jag ligger på 2mm nu haha

2007-05-11 @ 23:19:07
URL: http://paula.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback