17/11

Tekniskt sett tycker jag nog att det är 16/11 fortfarande, men klockan är efter 00.00 så då är det ju 17. Well well.
Ska jobba lush hela helgen, det blir najs. 13-17 lördag och 12-16 söndag om någon känner för att hälsa på (A) ;). Kanske ska träffa mel imorrn <3. Bada lite käka lite mysa typ. mami och papi åker ju på linedancekryssning.
På söndag vill jag åka på taizémässan i Kista, men bara om jag får sällis alltså.

Veckan har varit lång, tur att det äntligen är helg. Skola, jobb, skola, handla tyg till livenight osvosv. Idag har jag ägnat åt att hänga på gymnasiemässan med Elisabeth och terrorrisera Isabella, den fisken. Det var najs. Sen en sväng förbi Bettans hus och hämta grejjer för att sedan bege oss hem till mig och svulla tacos med min familj. Sen var vi snälla och bjöd på våran Ben and Jerry's glass. Det tog i, men de fick smaka. Chipsen orkade vi inte efter allt gott, så dem kan jag och Melissa smälla i oss imorrn, moahahaha.

Bara en vecka kvar till kent. Jag ser fram emot det så sjuuuukt mkt, ser inte fram mot livenight dagen efter. Det får funka helt enkelt. Efter det är det mindre än en månad till jullovet. YES! Jag behöver lov, nu! Är trött på skiten. Snart ska det prova studentmössor och sånt skit också. Det blir bra. Jag vill bara sluta. Ha det överstökat. Jag vill gå vidare med mitt liv. Rytmus känns som en enda stor stillastående punkt i mitt liv. Jag utvecklas inte mycket som person i skolan, det får jag sköta utanför. har inte skaffat många nya vänner som kommer vara kvar resten av mitt liv. INGENTING! jag blir så trött.

Kommentarer
Postat av: kungen

Ditt liv kommer bli bra MArty. Du är så driftig så du behöver inte oroa dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback