21/11

Helgen har varit chill, det har varit skönt. Jobbat lagom mycket med världens trevligaste människa. Söndagen var jättskön. Kikat på film med Ida också, och träffat Melissa. Mysigt.
Var ledig hela måndagen också, ägnade tiden åt städning. Det behövdes. Skippade skolan idag, jag är så trött på skiten. Onsdagar är meningslösa, förutom när jag jobbar. Jobba är najs.
Möte med kyrkan ikväll, det är också najs. Har börjat peppa för stuh redan. Ska vara där på min födelsedag ^^, I like. 3 dagar kvar till Kent. Då ska jag koppla bort ALLT! speciellt livenight, men det är också över snart. Skitprojekt alltså.
Är på jobbet men börjar inte förrns om 40 minuter. Funderar på om jag ska gå och köpa lunch nu så slipper jag göra det på rasten sen.

Kommentarer
Postat av: Empa

Hej gumman. Det var verkligen en asa bra present =D Blev superglad! Tack tack!

2007-11-29 @ 23:32:42
Postat av: kungen

Du bloggar dåligt tycker jag! MArty! blogga oftare! nu! annars spö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback