7/11

Jag är sämst på att uppdatera som vanligt, men det är bara för att det inte känns som om något är värt att skriva. Sämst. Vi fick leverans på jobbet idag, det är lika jobbigt varje gång. Fast det var nog värre än vanligt eftersom leveransen var gigant för att vi laddar inför julrushen.

Btw så är det 90's igen på fredag. Lovely. Det är jag, Ida, Emmi och lite random människor ska med. Det blir naaaaaajs.

Har införskaffat nya skor också <3. Vinterskor faktiskt. Underbart söta fodrade stövlar med blommor på. Lovely. Snart är det helg igen. Redan lillördag. Och jag är ledig söndag-måndag. Shit. Jag har inte varit ledig utan saker inplanerade på så länge att jag har glömt vad man gör då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback