10/10

Har fått lite klagomål på mina dalande uppdateringar. Fy på mig.
Idag har varit en ganska bra dag, förutom att jag har varit så grymt trött, och för att gamla tider knackade på dörren och det vill jag helst slippa. suddasuddasudda. BORTA!
Var i skolan på förmiddagen. NuKo och ARL, sunkämnen men ovanligt okej idag. Sen åkte jag till Hammarby Sjöstad för att möta på Jennie och minstingen Kajsa <3. Hon har blivit så stor. Är ju nästan 2 månader sen jag såg henne sist. aaawie alltså. Vi gick till addidas outleten där jag köpte ett par apsnygga sneakers för 260 kr, yeeezzz ett kap! 50% på outlet priset. mumma. (Kan påpekas att häromdagen gjorde jag även ett kap genom att köpa ett par skitsnygga friis company sneakers som skulle kostat 999 kr från början för 50 kr). Addidas sneakersarna är ialf jättefina. Shelltoe och sen metallicgrönt rutmönster på sidorna med brons/silver addidas ränder. Skitsnyggt!
Vi åt iallafall lunch på en italiensk restaurang, åt jättegod Tortelloni med svamp i och med chevrékräm till. Gottgott.
Sen vandrade vi och kikade på skor åt sötStina som tyvärr var på dagis, min storalilla snorpa som fyller 2 om två veckor. Hittade världens sötaste skor till henne. Hoppas Jennie köper dem.

Efter en jättehärlig lunch och shoppingtur så åkte jag till centralen för att jobba 15-18, rusningstrafiks timmarna. Det gick bra, lite rörigt eftersom leveransen kom idag dock, men det gick bra. Fick gå 5 minuter tidigare för att vara säker på att hinna med tåget. Sen bar det av till Linedancen. Gruppen börjar utvecklas. Jag är stolt! Lite knepigt har de fortfarande, men det går verkligen framåt. Det är toppen.

Juste, hade sångkonsert igår också. Det gick helt okej. Kunde gått bättre typ, men jag överlever. I måndags så började jag, MC och Fanny att fixa med projektarbetet också, det blir säkert bra. Sen jobbade jag på Götgatan. Jag trivs bäst där. Centralen är så litet och man får inte samma kontakt med kunderna. Får se hur det är på Stureplan, ska jobba där på lördag. 12-17 om någon känner för att titta förbi.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad gör ni för projektarbete?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback