15/10

Helgen är tokslut för länge sen. uschuschusch. Längtar redan till nästa.
Har jobbat hela helgen. Lördag så jobbade jag på stureplan, det var najs. Söndag jobbade jag på dalarö, det var bajs. Bläk. Har sett lillebror spela också, både lördag och söndag. Jag är en sån stolt storasyster ^^.
De blir bara bättre och bättre. Igår på Gula Villan var de bäst. Gullungar alltså.
Hälsade på Nahla igår också, och så sågs vi idag, och imorrn ska vi fika med bea också. Lovely!
Mitt liv är väldigt inte händelserikt just nu, men det gör inte så mycket.
Längtar tills i helgen. Då ska jag göra naglar hos anette, gratis! Underbart säger jag bara. Sen ska jag äta frukost med Erica på söndag morgon innan jobbet. Det ska bli hur trevligt som helst. Vi ses lixx aldrig. Hon är bara i Uppsala jämt. Det är skit.

Har träffat Susse på bussen 2 gånger också! Vi måste ses på riktigt snart. Vill träffa Frida också. Vi sågs en snabbis igår innan jag åkte till Nahla. Men jag menar, det var typ 100 år sedan. MINST! Snart måste vi ses. Vi får styra upp det här bannemig.

Kommentarer
Postat av: Bea

Tack för idag

2007-10-16 @ 21:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback