22/10

Hallå alla trogna bloggläsare!
Nu är jag människa igen. Mormor är på bättringsvägen, och mormor mår bra = Jag mår bra. Så det är chill.
Temaveckan har börjat, det suger. Livenight idag och imorrn, sen onödig skit resten av veckan. Förutom på onsdag då vi ska ha hjärt/lungräddning. Det är bra. I helgen har jag bara jobbat. Eller har träffat Bella och gjort naglar också, så jag ljög. Har inte riktigt fått in snittsen att skriva på tangentbordet än med naglarna. Det är lite knepigt. De blev rätt långa.

Snart kommer Maria hem från England. Hon ska vara hemma hela lovet. Det blir najs. Ska ut med henne, Linn och några från Linns klass och ev. Ida också. Så det blir party. Nu börjar min vita månad leda mot sitt slut. Jag är så bra. (Mycket duktigare än Nahla!).

Har jobbat massor på centralen på senare tid, men nu ska jag bara jobba götgatan! Lovely. Det är där jag trivs bäst ju. På torsdag är det lön. Jag har gjort upp en lista över vad jag får köpa på jobbet den här månaden.
Den lyder som följande:
Mirror mirror kräm, den är för hals och nacke och fungerar lysande som ansiktskräm.
Enchanted eye cream, underbar ögonkräm som hjälper mot påsarna
Veganese balsa, förrådet börjar tryta.
25-års present till Emmelie. Det har jag lovat. Det ska bli kul att packa ihop :D.

Nu ska jag göra något vettigare än att uppdatera min blogg. Försöker skaffa mig ett liv. Det går rätt bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bra när du mår bra

2007-10-26 @ 22:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback