27/10

Vi har gäster som har en fyraårig dotter här, så jag spenderar min kväll med att kolla på Doktor Shnuggles! Lovely. Bästa barnserien! Det behövs lite lugn och ro efter gårdagens bravader.

Jag, Ida, Lisa, Linn, Joanna och Frida var på Riddarkällaren på 90´s, det var grymt! Hade så sjuuukt kul. Massa blandat folk, blandad musik från 90-talet och snygga människor. Skönaste transorna var där haha. Jag fick en krigsskada när jag skulle klättra ner från ett fönster som jag hade dansat i. Skulle sätta ner handen och fick en glasbit i den. Det svider idag! Kom hem halv fem-fem  och började jobba tio. jag var rätt trött när jag var tvungen att gå upp. Inte bakis dock, jag var nykter när jag åkte hem. Så efter jobbet sov jag middag och nu är det dr shnuggles som sagt. Det är underhållande.
Imorrn är sista dagen på jobbet här på Dalarö, ÄNTLIGEN! Sen kan jag ägna mig helhjärtat åt Lush. Det är bra. Nu är det höstlov också. Det är underbart. Märy är hemma nu också, så ska träffa henne och sådär. Ska gå på lite spelningar, och en musikal med familjen. Det blir najs. Jag behöver vara lite ledig.

Kommentarer
Postat av: frida

Jag var fan inte där!! eller.. vad jag vet.. pusssssss=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback