7/10

Jaha, jag har ca. 10-15 läsare om dagen trots att jag aldrig uppdaterar längre. Jag orkar inte så ofta. Jobbar massor. Det är toppen. Älskar mitt jobb.
Den här veckan har kännts tung. Fast den har varit rolig. Var och såg Takida med Linn i måndags, det var underbart. Hur bra som helst live. Fick vätskebrist och gick ut framåt slutet dock. Annars har jag vart i skolan och jobbat och sådär. Inte orkat så mycket mer. Skönt att träffa Nahla regelbundet igen <3, hur skulle jag annars överleva?
På måndag ska jag, MC och Fanny ta tag i vårat projektarbete. Vi måste komma igång, annars kommer det att bli kaos. Illa illa.

28 eller 30 januari åker jag till staterna för att gå på audition på min tilltänkta skola. Kommer hem runt den 8 februari. Det kommer bli grejt, det är ju mardi gras och allt.


Kommentarer
Postat av: frida b

Kul att det går bra för dig=)

Postat av: Emmi

jag läser hihi. skriv merish.

2007-10-10 @ 15:46:21
URL: http://blameitonbadluck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback