1/4

Jag har inte kunnat logga in på bloggen på flera dagar, blev nästan knäpp! Jag hade ju äntligen något att skriva. Illa.

Lovet är slut, det är extra tungt eftersom det var ett så sjukt bra lov. Tech Noir i lördags var bland det roligaste jag gjort. Det började med förkrök, smink och mat hos Ida med henne, Becka och Frida. Massa garv och mys. Vi var peppade till tusen. Vi gjorde ett tappert försök att göra om oss till synthare. Vi fick många konstiga blickar både på dalarö och i handen, men väl framme vid kolingsborg såg vi ut precis som alla andra ^^. Enligt Johan såg vi synth ut alla fyra. Heja oss!
Dansmaraton, massa roliga människor och 4 timmar senare begav vi oss hemåt. Eftersom klockan flyttades fram en timme under natten så var vi inte hemma förrns 6-snåret någon gång. Då var vi bra slitna.

Jag längtar redans till nästa gång! Jag och Frida ska dig. Vi får se vilka mer som följer med.

Nu ska jag upp till Susse och chilla med henne och Frida <3. De är lata och skiteri skolan, själv är jag faktiskt ledig. Alla mina lektioner är inställda. Ibland älskar jag min skola ;).

Over n out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback