1/4

Till min stora förtjusning är jag ju som sagt ledig idag. Har spenderat 2 timmar i trevligt sällskap av Frida och Susse. Vi pratade ovanligt lite och tittade destomer på Magnus Betner - Inget är heligt. Fina grejjer det. Jag älskar det.
Egentligen skulle jag och Frida åkt till east idag och låtit dem titta så att allt står rätt till, men vi är lata och våra piercingar mår bra så vi orkade inte. Jag tänkte glatt att "äsch, jag har ju min labrett till underläppen som jag kan använa. Den lär ju passa i överläppen också". Tji fick jag. Min överläpp visar sig vara tjockare än min underläpp vilket ledde till att det inte funkade vilket i sig leder till att jag måste åka till east snart och köpa en ny. Jag ser ut som ett mongo med den långa staven jag har nu. Varje gång jag ler så sticker den ut som ett litet horn vilket inte är till min stora belåtenhet.

Snart bär det av till Farmor och Farfar då farfar fyller 77 år idag. Grattis grattis och ja må han leva.

Kommentarer
Postat av: Hultis

Haha när du skaffar din nya piercing så får du se till att ta ett spjut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback