1/4

Jag är trött på personer med fittig stil som bara gör saker om det gynnar dem själva. Ibland får man prioritera vad man vill göra!
Jag är sjukt irriterad. Jag får alltid höra att jag är en egocentrisk människa, men det är lugnt, för det vet jag att jag är. Något jag däremot inte är, det är egoistisk. Det gäller att skilja begreppen åt. Fine, jag tycker att hela världen borde kretsa kring mig och jag kan lätt stå och beundra mig själv i spegeln och tycka att jag är snygg. Jag är alltså sjukligt egocentrisk, men däremot är jag inte egoist. Jag värnar om mina riktiga vänner. Jag hjälper så gott det går, alltid. Kan jag inte göra något så känner jag mig maktlös. ¨

EGOISTER GÅR FETBORT!

Nu ska jag fan sova. cp'n.


Kommentarer
Postat av: emmi

du är allt annat än egoist :) (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback