16/4

Igår var bra. Lunchade med Frida, vi är kungar i köket! Sen fika med Sammy och Johan, sen hem till sammy och röka vattenpipa och kolla på scream 3. Dålig film alltså. Fy vad vi garva. Jag behövde en sån dag.
Hemma är det världskrig. Min mamma har startat det. Jag vet inte varför. Måste lösa det, typ börja på ny kula. Jag orkar inte bråka hela tiden. När det känns som en del i livet funkar så måste det strula till sig på en annan front. Tror egentligen att hon är mest sur för att jag aldrig är hemma. Lika bra att hon vänjer sig, snart drar jag. Augusti, härliga tider. Sen ska jag nog aldrig flytta hem igen. Står ju i bostadskön, så borde ju gå att hitta något när jag kommer hem från staterna. Typ. Hoppas jag iallafall.
Insåg igår att det kommer att gå en hel vecka innan jag får träffa Frida igen. Hur ska det gå? Jag har vant mig vid att träffa henne typ.. jämt. tisdags-häng eller tisdags-shopping typ varje vecka, sen typ hela helgerna. + att jag nästan alltid går förbi praktitken när jag är i handen.
Susse är borta också. Hon kommer hem imorrn, men då åker jag till Tyskland. DÅLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback