21/4

Hemma igen! Underbart, typ iallafall. Tyskland var riktigt weird, haha. Ena dagen hamnade vi på ett galet tyskt tivoli och andra dagen drack vi "colabier", men det är najs. Jag bodde hos världens skönaste gamlingar. Det var typ "Här har du våran extranyckel, kom och gå som du vill". Asnajs. De visade vart deras andra extranyckel var gömd också så att om jag någon gång hade vägarna förbi alsbach så var det bara glida in oavsett tid på dygnet. Assköna. Har fått 1 flaska vin av borgmästaren och 1 flaska vin av min värdfamilj, gratis är gott! Sen har jag fått en "colabier" så att jag kan visa frida vad det är! Det är mumma.
Jag orkar inte ens skriva allt som hänt, det var galet.

Kommentarer
Postat av: kungen

Va gla ja blir! JAg älskar det säkert!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback