22/4

Tillbaka till skolan efter skönt uppehåll på några dagar. Illa. Var rätt okej iof. Hade religion, engelska och sång. Sen bar det av till Björns trädgård för att möta upp mina underbara. Vi gick och åt lunch och sen massa fönstershopping. Tror jag ska sy upp en kjol på cum. Sjukt snygga alltså. Susse var ovanligt klumpig, det brukar ju alltid vara frida, eller jag, som är det. Illa. Det var najs att se dem, alldeles för länge sen. Susse var ju i England och när hon kom hem så åkte jag. Dåligt. Nu är vi alla hemma igen iallafall.
På torsdag ska Frida fixa mitt hår, jag längtar! Ska vara modell åt henne i ett skolprojekt också, det blir najs. Sjukt snyggt kommer det att bli. Lovely.
Imorgon är det svenska nationella, hoppas det går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback