26/4

Gårdagen var lovely. Enda minuset var att jag var galet bakis sen i torsdags, illa. Var med Nahla hela förmiddagen, sen träffade jag Elin och sen åkte jag till Handen för att hålla henne sällskap när hon klippte Sollan. Efter det bar det av hem till Susse där jag och Frida lagade Tacos, perfekt tajmat till Susse kom hem från jobbet såklart. Asgott. Vi satt och hade trevligt som bara vi kan, sen kom Ida också och chillade med oss. Vi hade sjukt roligt och jag garvade så jag fick kramp i magen.

S: "Asså jag fattar inte. Han är typ en fyra och du är ju typ en åtta!"
F: "VADDÅ EN ÅTTA?! varför är jag inte en nia eller tia?!"

Hahahaha, bäst bäst bäst.

Ikväll är det TN med mina bästa också, det kommer bli galet.
Juste! Frida har fixat med mitt löshår nu också! Galet snyggt. Jag älskar det. Mycket bra Mycket bra.

Kommentarer
Postat av: Hultis

När får vi se någon bild på dig i löshåret då? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback