29/4

Yes, snart långhelg!
Susse hade skiva igår. Jag och Ida var nyktra och Frida drog tidigt. Det var roligt. Inte min sorts människor, men det var trevligt. Susse hade roligt också, det är det viktigaste. Imorrn är det mösspåtagning. Bara lite mer än en månad till studenten nu. Helt galet.

En sak som är jobbigt är att när man tror att man är på toppen igen, så släpper någon en bomb över ens huvud. Jag förstår om du är deppig hjärtat <3. Tillsammans klättrar vi upp igen. Vi ska vara på toppen av våra liv i sommar, vi tre. Ni är bäst, vet inte hur jag har klarat mig innan, eller jo det vet jag väll. Livet känns dock mycket lättare när ni finns där. Ni har visat mig den finaste av vänskap, jag kan vara en drygfitta och ni gillar mig ändå. Bäst! Vet inte hur jag ska sätta ord på det ens.
image41
Mina absoluta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback