5/4

Veckan har gått fort. Redan lördag. Det är galet.
Har inte hänt så mycket roligt i helgen. Hälsade på Mona som var på dalarögården igår. Det var underbart roligt att se henne igen.
Idag var jag och fikade med Elin, min föredetta arbetskamrat. Underbar tjej. Verkligen världens gulligaste. Hon är cool och åker till Island för att jobba som Barista hela sommaren. Coolt värre.
Kvällen spenderades med mina bästa tjejer, Susse, Frida, Ida, Erica och Mysan. Bra kväll. Ska träffa Susse och Frida imorrn också. Känns som vi inte har suttit och pratat på evigheter. Eller det har vi ju. Men känns som om vi har massor att prata om. Jag vet inte ens vilka jag pratade om allt med innan jag träffade dem?
Nu ska jag sova, jag är död.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback