6/4

Bra dag. Träffade Bexi och madde i farsta, dit jag f.ö övningskörde duktig som jag är. Åt lunch med Bex, mycket trevligt. Pratade om allt och ingenting och hade allmänt trevligt. Efter farsta vistelsen åkte vi till handen där jag hängde på fridas jobb tills hon slutade. Sen kom Susse och vi gick alla och handlade mat till våran middag som blev mycket lyckad! Hasselbackspotatis, vitlöks och persiljestekta champinjoner, haloumi och sallad. Det var mumma. Vi såg ut som 3 höggravida kvinnor när vi hade ätit. Illa. Världens mysigaste kväll var det iallafall. Det var behövligt. Det var länge sen vi hade en av våra sånna kvällar. Det är så roligt. För samtalsämnena tar aldig någonsin slut!

Kom hem för ett tag sen. När jag kollade min mail så har jag fått mail från hultan, de ville att jag skulle intresseanmäla mig för att jobba på hawaiiscenen! Lovely. Hoppas jag får. Har ja tur så får jag jobba med att sköta spotlights där. Hoppas hoppas. Annars ska jag vara med och bygga upp innan, det är också helt okej. Roligt roligt. Då får jag se alla bra band iallafall. Jag är smart jag. Får veta inom 2 veckor.

Imorgon är det skola. Vilken SKIT! jag vill inte. uschuschusch. Tur för mig att jag ska träffa Nahla på eftermiddagen <3. Bäst. Jag saknar henne massor.

Nu är det sömn som lockar. Jag är trött, fast det har varit en lugn helg. Inte en gnutta party. Lika bra. Nästan så att jag är sliten sen förra veckan, inte riktigt, men nästan. Jag, Susse och Frida har ialf bestämt att det är party nästa helg. Vet inte var när eller hur, men party ska det bli. Hurra för oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback