8/4

Sitter i skolan och gör absolut ingenting meninsfullt. Har slutat redan. Sjukt besviken eftersom min sånglektion var inställd idag. Jag som till och med var förberedd för en gångs skull. Dåligt.
Ska träffa frida sen. Vi ska till east och kolla piercingarna, jag måste ha en ny labrett. Sen ska vi shoppa lite och kolla hår på tajmahal. Ska ju vara långhårig på studenten.

Det är verkligen inte långt kvar nu! Har fixat klänning, planerat hår, måste bara fixa acessoarerna och inbjudningar till mottagningen. Det kommer bli toppen. Snart drar alla skivor igång också. Det kommer bli galet! Ser fram emot det. Har köpt biljetter till fredrika teknik, fredrika estet och kungshomen. Ska på walters också, kanske frias, men tror inte det, är dagen efter mysans ju. Galet är vad det är. Party i 2 månader, sen tar man studenten och då börjar sommaren och då är det 2 månader fest till! Jisses amalia. Jag längtar helt galet mycket. Ska hänga med Sus och Frida hela hela sommaren <3. Sen åker ju jag :(, och sen åker dem. Dåligt dåligt dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback