10/8

Shit. Jag åker IMORGON! Det är läskigt. Har sagt hejdå till de flesta nu. Det är hejdå som är värst. Inte själva resan i sig. Jag har gråtit som ett barn i 2 dagar bara för att jag har varit tvungen att säga hejdå till så många. Fick världens sötaste grejj av Frida och Susse. Ska läsa den varje kväll. Kommer bli svårt utan dem. Mest för att man är van vid vardagslunken tillsammans med dem. Det blir udda utan. Jag är nervös, lite rädd, men allt känns ganska bra. Har haft sällis hela dagen. Först thesso, sen susse och frida, sen malte och maria. Åt middag med familyn också.
Jag hoppas att jag har packat allt. Annars är jag screwed. Har 3 stora väskor + att jag har lagt lite i pappas väska. Jag är sämst. Meeeen, man vet aldrig vad man kan behöva. Det är ju inte direkt backpacking. Ska ju sjunga och hålla på, gå på bröllopp, träffa massa nytt folk. Spännande är det.

Bloggar mer imorrn, min bebis kommer ju följa med mig överallt. I princip. Har ju skaffat en fin ny datorväska t.o.m. Roligt.

Önska mig lycka till. Jag finns i cyberspace!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för att du skrev om vad du gjorde 080808 kl 08.08 ;o) Skrivit och länkat om det nu! phu



Rösta gärna på helgens bild i min blogg ;o)

www.mumari.se/2008/august/rosta-pa-helgens-bilder.aspx

2008-08-11 @ 08:32:22
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback