11/8

Idag är det dagen D! Shit. Sitter i en härlig tyst lounge på flygplatsen, härligt! Det är mycket lugnare än att sitta på något fik eller så där nere. Jag älskar specialbehandling, tack AmEx säger jag bara. Gratis internet och allt. Dricker chardonnay och har det bra helt enkelt. Är nervös också. Såklart, hur kan man vara annat. Lyckades hålla mina väskor under viktgränsen ialf, jag är bra! Mycket grejjer är det. Det ska bli kul, jag är spänd. Fy vad jag kommer sakna alla! Ni får hålla mig uppdaterad om allt som händer er hemma. Jag har mail, facebook, msn, you know the drill!

Jag bloggar igen någon gång när jag kommit fram till det stora landet på andra sidan atlanten. Önska mig lycka till!


pappa och gratis ölen och vinet.

Kommentarer
Postat av: shwintoe svintå.

puff!!!!! Hoppas allt går bra, vilket det säkert inte kommer göra utan lillsvinto!!!

2008-08-11 @ 14:47:05
Postat av: frida-b

Asså du är en riktig liten snobb!:P Saknar dig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback