15/8

Föräldrar som gråter är inte okej. De utgör inget bra stöd, och gör verkligen inte det lättare när man själv försöker anpassa sig till ett liv utan familj, vänner och sitt modersmål. Det är svårt nog. Framförallt eftersom det verkar som att jag blir kvar i 4 år. En degree vore najs, och kanske kan fixa så jag kan vara praktikant på ett ställe i sommar. Om jag har tur. Jag hoppas. Bra med pappas kontakter.

GE MIG SVENSKA TIDNINGAR! Gärna Elle, Revyn och Cosmopolitan. Ni kan lämna till mina päron eller skicka direkt till:
Martina Lindström
The University of Southern Mississippi
118 College Drive # 6884
Hattiesburg MS 39406-0001

Jag vill ha!

Kommentarer
Postat av: Fia

Är du sugen på en ny design? Isånnafall, var med i min designutlottning som jag precis startat:).

Hoppas du haft en bra dag:).

Postat av: frida

<3

2008-08-16 @ 23:40:52
URL: http://frida-b.boggagratis.se
Postat av: Emmi

4 år :O

2008-08-17 @ 00:38:40
URL: http://softpaleandpure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback