15/8

Igår ville inte bloggen publicera mitt långa fina inlägg. Dåligt! Well well. Lika bra. Hade lite motvind igår och blev ganska ledsen. Insåg också att pappa, mitt sista stöd här, åker hem på söndag. Sen står jag här själv tills jag har lyckats skaffa vänner. Kommer ju inte hitta några lika fina som hemma, men vänner måste man ha. Har inte hunnit träffa så många än, med allt som behöver fixas. Jag får börja i helgen istället. Det löser sig.

Var iallafall på  upptakten till workshopen jag ska gå på tills på söndag. Vi fick lyssna på flera som sjöng. Jag är glad att sång är min minor! Seriöst, jag kommer behöva över typ 100 timmar om dagen för att komma upp till den nivån. Det är galet. Klassiskt dessutom. Jag är screwed, tur att jag har entertainment industry som major.

Hmm. juste. Jag måste lära mig en klassisk sång, PÅ RYSKA tills på måndag, ännu mera screwed. Måste hitta någon som kan hjälpa mig. Det är inte okej. Hejdå Martina lixx. WOA! Aja, ska träffa Dr Kyle tidigare idag och hoppas att hon kan hjälpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback