16/8

En degree vore fortfarande najs, men om det ska kännas som det gör idag finns det inte en chans i världen att jag stannar. Jag mår skit och har gråtit som ett barn i flera timmar nu. Pappa åker till New Orleans ikväll. Jag är så jävla ledsen! Jag vet att alla säger att det bara är 4 månader, men jag tror ingen förstår. Det är inte bara 4 månader borta från hemma, det är 4 månader på en helt ny plats. Jag har inga vänner här än = så fort det är död-tid här så är jag ensam. Jag är livrädd och skitledsen. FY! Det kommer såklart bli bättre, det vet jag med, men ikväll åker mitt sista stöd. Jag vill bara sätta mig på planet och följa med hem. Jag hatar den här känslan. För mig är det svårt att skaffa nya vänner, jag tycker att det är jobbigt.

Efter korridorsmötet idag så känns det bättre, men det är jobbigt.
Hör gärna av er, ring whatever, Jag känner mig sjukt ensam. +16014668318

Kommentarer
Postat av: Emmi

älskling (L)

Postat av: Susse

Marty! Ta ett djupt andetag och tänk på att de är människor de med. Var snäll så är de snälla tillbaka.

2008-08-17 @ 13:34:42
URL: http://susse.bloggagratis.se
Postat av: svinto!

det kommer gå fortare än du tror, snart sitter du på planet hem och då kommer du inte vilja lämna de du har lärt känna där!

2008-08-17 @ 13:51:02
Postat av: frida-b

<3 de löser sig alltid.. kom hem lr stanna.. gör det som känns rätt för dig.

2008-08-17 @ 18:21:49
URL: http://frida-b.bloggagratis.se
Postat av: hultis

Martina! Det går över as-snabbt! Jag håller med "Svinto", första veckorna kommer vara jobbiga, men det är klart att du vänjer dig, träffar nya underbara människor o så! du är as-ball o duktig som har tagit dig hela vägen dit, du är superbra! keep on bara :) /Malin Hultman

2008-08-17 @ 18:58:52
URL: http://pixelpinglan.blogg.se/
Postat av: svinto

hihihi ska nog börja kalla mig svinto på heltid, då håller ju folk faktidkt med mig ^^ ny identitet

2008-08-17 @ 22:13:39
Postat av: Rebecca

Usch, jag blir också ledsen när du är ledsen! <3

Det kommer gå jättebra och du kommer få flest kompisar på hela stället, så underbar som du är. Du äger och rockar usa!

hjärtat, miss you <3

2008-08-17 @ 23:13:34
URL: http://rebeccakarmedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback