20/8

Idag började skolan på riktigt. Det var lite läskigt men rätt okej. Verkar bli en låååång termin. Mycket plugg som det ser ut nu. Fast kan ta bort en klass om jag vill. Så det är bra. Då behöver jag inte känna mig lika pressad.

Skulle komma igång ordentligt med mitt nya liv idag också. Gå på yoga, som jag älskar. Promenerar till Payne center och frågar var klassen ska vara, ingen klass, den är inställd. Jag går upp på övervåningen där maskinerna och sånt finns. Kör motionscykling i en halvtimme och tänkte köra lite mage/rygg efter det. Jag hinner göra 10 min mage, sen går strömmen och alla var tvugna att lämna byggnaden. Det sög lite. Gudarna jobbade emot mig idag. Det är ändå en 10 minuters promenad tillbaka till doormet, så gick i rask takt och tänkte att det är ju alltid något. Så blev nästan en timmes motion idag iallafall. Med tanke på hur lite jag har tränat de senaste 6 månaderna så kommer det säkert resultera med träningsvärk imorrn.
Ska försöka gå upp och gå på morgonyoga. 6.15 börjar den. Om jag somnar i tid så ska jag gå helt klart! Annars blir det nog simning imorrn. Kanske blir båda. Måste gå och köpa böcker och se om de har något på walgreens som man kan dekorera med. Har iallafall gjort lite på cellväggen nu.


det är alltid något...


och det här var dagens outfit, första dagen vill man vara fin och göra bra första intryck!

Kommentarer
Postat av: Emmi

supersnygg! <3 tack för tipset! har en värmekudde. ska genast ta fram den!

Postat av: Susse

Vad fint gumman!

2008-08-21 @ 22:01:05
Postat av: B S

Vilken fin klänning! Gillar den skarpt =)

2008-08-22 @ 18:32:52
URL: http://brittasimone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback