21/8

Idag har jag bara haft en lektion hittills. Psykologi, verkar bli en lite knepig klass. Har köpt böcker och sånt också. Pratat rätt mycket med mamma och pappa. Det är svårt att vara här. Det känns helt okej till och från, aldrig riktigt helt bra, men okej. Ibland kommer det som ångestattacker när jag får svårt att andas och inte kan sluta gråta. Det suger verkligen. Jag vet ju vilka förmåner jag har som kan vara här och kan betala för allt utan att ta lån. Det känns som att jag inte uppskattar det tillräckligt och jag vet att det är så många andra som skulle göra vad som helst för att få byta med mig. Jag kan inte hjälpa det. Jag saknar alla där hemma så otroligt. Speciellt min familj. Jag har verkligen aldrig varit utan dem förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback