21/8

Nu har jag varit på matten också. Fick ingen uppfattning om hur svår den kommer vara, dr Burst pratade mest om mymathlab. Någon grejj på internet som man ska registrera sig på. Rätt tråkigt. Vi behövde iallafall bara vara på lektionen 30 minuter, och fick reda på att man inte behöver komma på lektionerna, bara när det är prov och sånt. Lovely.

Efter matten blev det träning. yes, jag är duktigt. Idag igen. Blev cykling 20 minuter, sen ett abs/back pass 15 minuter och sen stretch i 10 minuter. Så det var chill. Fortfarande rätt lugnt, men imorrn kommer det kännas i magen. Kvinnan som hade passet var riktigt duktig. Ikväll ska jag eventuellt följa med ett gäng tjejer till en bar eller något, får se hur det blir. Ska iallafall inte dricka. Är inte ens sugen. Det enda jag saknar är att ta en öl eller ett glas vin med mina tjejer <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback