22/8

Snart dags för lektion igen. Tur för mig. Behöver distrahera tankarna. Saknar mamma och pappa så mycket. Lillebror också såklart. Jag verkligen avskyr den här känlsan. Min älskade familj så sjukt långt borta. Och allt stöd från de bästa är också på andra sidan atlanten. Jag känner stödet, men det är svårt när det inte finns någon här som kan trösta mig. Att ha någon att gråta ut hos skulle självklart göra det lättare, men ni är också långt borta. Ni ska veta att det inte är många minuter sammanlagt per dag som ni inte finns i mina tankar. Det är en sak som är säker. Jag önskar att jag var någonstans närmre, så jag kunde komma hem på helgerna och träffa er.

Kommentarer
Postat av: mona tallberg

hej baaaabe :)

tänker på dig, hoppas att du orkar härda ut till hemfärden i december.men du kanske kan tänka såhär...tur att internet finns :D annars hade det ju varit ännu tuffare, eller hur..



pöss å kraaaaaaaaaaaaam

2008-08-22 @ 18:09:41
Postat av: Hanna

Tjenaa! Hoppas du mår bra där borta!

Nu verkar det som att du har träffat lite folk, så det känns väl bättre? :] Jag tycker att det är starkt och tufft av dig att våga åka iväg så långt bort och plugga! Och jag tror att fler tycker att du är modig :] Jag önskar att jag vågade göra nåt sånt, även om det bara blev närmare som england el frankrike, men jag är alldeles för feg och blyg.. ;P

Tänk på hur kul vi ska ha när du kommer hem! Då måste ju du och jag gå till TN! xD



Jag ska ju också börja plugga snart, på måndag närmare bestämt! :/ Är sjukt nervös..! Även fast det är på hemmaplan.



Ha det bra, massa pussar och kramar! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback