23/8

Bra dag! Har provat rock band, jag var kungen på trummor. Sjukt roligt, måste ha!

Pratade med Tyra precis, hennes syster Elsa var där. De var i Sverige när jag var typ 9 år, Elsa och hennes dotter Arianne. jag hade totalt glömt det. Men så berättade hon om det och alla minnen kom tillbaka. Vi hade så roligt tillsammans! Tog massa kort på varandra, var på skansen och massa sånt. Ska träffa henne nästa helg. ROLIGT! Väldigt spännande, tänk vad vi ha förändrats på 10 år. Det är exakt 10 år sen vi sågs i år. Coolt coolt.
Jag orkar inte skriva så mycket mer. Att tänka, prata och göra allt på engelska är ganska utmattande fast jag förstår allt och pratar flytande. Det är ju inte som att prata Svenska direkt. Jag skriver mer imorrn istället!

Kommentarer
Postat av: Adam

Martina!

Vad kul att det i alla fall går helt okej i USA. Det är säkert jobbigt de första månaderna som du säger, men det löser sig! Det gör det alltid :)

Vad var det för program du går?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback