24/8

Dagen har inte varit superhändelserik. Var i kyrkan med baptisterna, det var rätt kul. Käkade lunch med dem också. Försökte göra mina läxor, funkar inte för att sidan jag ska hämta material på inte fungerar som den ska. Det gör inget. Ganska skönt att slappa. Har tvättat lite också. Duktigt av mig.

Igår glömde jag skriva om våran lilla vattenstafettgrejj. Jag var dränkt. Det var kul i alla fall, men väldigt blött.

Har varit och ätit middag med Rachel precis, det var trevligt. Man märker att man har lärt känna många i helgen. Träffade typ 10 pers i matsalen som jag kände igen och som hejjade på mig. Alla vet vem jag är för att jag är svensk. Många är faschinerade av mina kläder också. Tycker jag har bra stil. Det är alltid roligt att höra.

Nu ska jag chilla. Fortsätta göra ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback