26/8

Nu är jag tillbaka efter min andra runda på gymmet idag. Yoga var klassen som sagt. Det var härligt. Lite jobbigt, men det ska ju vara det att träna. Känner i benen att jag har kört ordentligt idag, och armarna kommer nog också kännas efter positionen hunden. Den är lite småjobbig. Sov lite middag så är relativt pigg. Klockan är ändå bara 9pm. Har precis ätit middag. Allt var stängt förutom Quiznos (typ som subway). Tog en veggie på whole wheat bread. Det var gott.

Matte, som jag alltid har varit bra på, kommer bli ett av de jobbiga ämnena. Hade hoppats på att kunna tenta av den och slippa, men det känns som att börja om från början. Jag förstår inte uttrycken på engelska vilket leder till att jag inte förstår lästalen. Mycket irriterande. Det får lösa sig.

Nu; dusha, Sen; Naruto och bingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback