26/8

Jag är matt i lår och rumpa. Körde trappmaskin idag. Sjukt mycket jobbigare än vad jag trodde att det skulle vara! Körde bara 30 minuter på den och sen gick jag och duschade. Ska på yoga 1 timme ikväll och vill inte vara helt slut när den börjar. Åt lunch med Rachael och Tanya, rätt chill. Skrivde ut lite grejjer som jag behöver till engelskan. Sen försökte jag köpa boken som jag behöver, men den har de fortfarande inte fått in den. Fast nu ringde telefonen, den affären med billigare böcker har fått in den. jag är räddad. Hurra. Ska hämta den imorrn.

Nu är det naptime. Nästa lektion är klockan 5, nu är klockan 3. Så ska sova någon timme. Har pluggat, tränat och haft lektioner redan idag. Så det är najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback