18/2

Sitter i skolan och borde ta tag i redigeringen av bilder som är slutprojektet i Datakunskap A. Värdelöst. I andra skolor behöver man inte ens göra något för att få MVG. Bangar hårt. Har håltimme också. Skulle haft kör nu, men J är sjuk. Bangar hårt. Har inga planer på att gå till datan heller, eftersom jag inte har gjort det jag borde och var i USA förrförra lektionen och sjuk förra veckan och har lovat att jobba hemma. SEEEEGT! Måste ändå stanna i skolan. Har jefla Matte c i eftermiddag. Värdelös lektion. Jag hatar matten. Så sjukt svårt, har prov på torsdag. Kommer aldrig att gå vägen. Efter matten är det inspelning som gäller. Vi måste börja ta tag i projektarbetet nu. Det löser sig I guess.

Helgen har varit rätt najs. Fredag var det ungdomsgrupp med singstar och guitar hero, efter det bar det av till företagarföreningens årsmöte. Delar av Elemental 6 var där och spelade. Hm. De dyker alltid upp där jag är. I lördags var det konfirmander hela dagen. Första mötet som jag var med på. De var rätt söta. Jag ska införa mer diciplin tror jag.  Efter det så åkte jag och mamma och handlade och sen spenderade vi kvällen med att kolla på melodifestivalen bara hon och jag. mysigt.
Igår var jag och åt lunch med mamma, hampus och mormor på O'learys i handen. Sen bar det av in till stan där jag mötte upp N och B och gick och fikade. Trevligt. Hade inte träffat dem på länge, och imorrn åker jävla Bea till Thailand i en månad. Dåligt.

Veckans höjdpunkter har varit att träffa Sus och Kungen. Sus i torsdags och Kungen en snabbis igår innan jag gick till tåget. De förgyller hela min vecka <3. Den här veckan så ska vi ses mer. Det är redan bestämt. Ska bjuda in dem på fredag, då ska YAMD och Pokemons are rare and hardcore spela på Dalarögården. Jag och Melissa ska vakta dörren. Vi är tuffa. Well well. Ska väl försöka göra något produktivt nu.

over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback