23/2

Susse och Kungen kommer snart hit, Martina glad! Ska bli mys. Party hos marcus ikväll. Det är najs.

Om någon har börjat tänka på vad de ska köpa i studentpresent eller vet någon som har börjat fundera på det så spelan kent i stockholm 28 juni, jag vill gå! Det finns biljetter kvar. Passa på passa på. För jag vill vill vill.

Det var livekväll på gården igår. Det var najs, är alltid bra stämmning på våra live. Lovely. Parah och YAMD spelade, bra som vanligt. Sen var det två andra band som spelade också, men då satt jag i kassan vid insläppet, så lyssnade inte på dem. Bra start på lovet!

Sjukt najs att det äntligen är lov. Jag har iof ångest inför projektarbete och allt sånt där, men det löser sig alltid. Som tur är. Det är party idag, på onsdag är det dc-medis, fredag 90's och bergis ut på lördag också.
Har köpt min arvika-biljett idag också, och beställt min hultsfredbiljett, måste hämta ut den den här veckan. Det blir bra. Jag ska åka. Jag och Susse till hultan, kanske kungen också? Sen ska sötemmi dit, och Lojjsan. Så det finns ju alltid något camp man kan joina. Bra det. Arvika ska kungen till, susse också hoppas jag. Fast de har inte köpt sina biljetter än. Det löser sig. Annars är det säkert någon annan sköning som ska dit. Jag ska se kent. Och Alice in videoland! <3

Kommentarer
Postat av: kungen

A jo.. Festen hos mackan blev ju lång, partypooper. Men Ida da maan fixade ju biffen. Min skalle sprängs tack vare ditt vin.

2008-02-24 @ 11:17:46
Postat av: Lisen(=

Hej Marty!
ÅH HULTAN fan va kul att du ska dit nu iaf :D
Trevligt med fikan i veckan och nu på fredag blir det röjj!!
Puss

2008-02-25 @ 16:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback