26/2

Helgen var bra. Skulle vart fest hos marcus, men partypoopern slängde ut oss redan vid 23. Som tur var så har ju Ida egen lägenhet dit vi genas begav oss för att fortsätta festligheterna. Fulla som kastruller blev vi och blandat med människor var det. Jag, kungen och erika sov hos Sus, ett bra ställe att vakna på och diskutera gårdagens bravader. Alltid lika spännande och resulterar i många skratt. Innan festen på lördagen var Sus och Kungen hos mig. Vi åt sushi, lyssnade på musik, drack vin och snackade skit. Precis som det ska vara. Många skratt.

I söndags orkade jag knappt ta mig upp ur soffan, så det blev en seg dag med popcorn och vatten i mängder. Hann även ta ett härligt bad med mysigt badskum och lägga en hårinpackning. Lovely. På kvällen så hämtade jag och Ida upp mami som hade tagit tåget från mora.

Igår var ännu en bra dag. Jobbade hos mami 10-14, sen in till Kungen som vattnade blommor hos sin moster. De såg lite hängiga ut tyckte både jag och Sus. Väl där fikade vi och sen ut på promenad i det underbara vårvädret <3. Mysigt värre! Sen skulle Kungen på teorikurs, så jag och Sus åkte till Dalarö. Jag var hos min moster och morbror en stund eftersom min moster fyllde år. Sen begav jag mig upp till Sus för mer skitsnack, tv-kollande, fikande och lite tv-spelande på slutet. Det har varit en bra start på lovet!

Kommentarer
Postat av: kungen

Men asså. dom mår bra.. jag lovar.. jag hade missat några blommor...

2008-02-28 @ 14:31:23
Postat av: Ida

frida-blommördaren... alt krukväxtdödaren då.

2008-02-28 @ 21:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback