8/2

Martina är sjuk. Det suger. Det har förstört mina shoppingplaner. Skulle shoppa massor, men hade ingen ork. Har legat med 39 graders feber de dagar som var tillägnade shopping. Dåligt. Jag ville shoppa souvernirer och kläder, men icke. Har shoppat litegrann. Första dagen, men också typ lite nu häromdagen. Igår ville jag dö. Mådde så himla dåligt. Får alltid hemlängtan när jag är sjuk också.

Har frågat mamma och pappa tusen gånger vilken dag vi kommer hem, inte vilken dag vi åker från USA, och då har de sagt lördag. Men som vanligt så skyller de på mig för att jag tror att vi ska komma hem på lördag. De har sagt lördag morgon varje gång jag har frågat när vi ska komma hem. Bajs. Kommer inte hem förrns söndag morgon. Vill träffa Susse och Frida på söndag om de har tid. Tror jag. Har hunnit köpa varsin liten souvernir ialf. Eller så vill jag träffa Nahla. Har inte hittat någon souvernir till henne dock :/, men saknar henne massa massa. Hemma snart ialf.


Kommentarer
Postat av: kungen

Du har ingen tur du lilla vän. Inte nog med att folk har gått bort och du har varit sjuk. Jag komme rint evara hemma imorn och inte SUsse heller. Det får bli en dag med Nahla. Din otur kommer att omvandlas till tur så småningom, det är jag säker på. Det som är häftigt är att jag har aldrig varit sjuk i usa. Det har du. jag har aldirg varit i usa.. jag har aldrig varit sjuk heller iof. Nu ska jag äta igen. Pussiluss gumman så får vi ses i veckan och fika eller något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback