Dagens outfit 2008-02-14

Dagens outfit 2008-02-14
Jag ber om ursäkt för det långa uppehållet av dagens outfit. Har först varit i USA som ni vet om ni läst innan, sen har jag spenderat de senaste dagarna med att vara sjuk. Otroligt segt, men nu har jag varit hos doktorn så nu hoppas jag att jag ska få svar på varför jag aldrig blir frisk. Han hittade inget direkt fel på mig, så har tagit lite prover och sådär som jag får svar på någon gång snart hoppas jag. Har fått allergimedeciner för att det tydligen kan vara någon form av överaktiv slemhinna eller vad det nu var. Hoppas att det ska hjälpa. Ska ta kortisonnässpray varje dag + en tablett varje dag i två månader. Hoppas hoppas det blir bra! Fick insomningspiller för att överleva min jetlag också. Fick sova en hel natt inatt, känner mig som en helt ny människa. Känner mig knappt deppig. Det är det värsta när jag har jetlag, det känns som om jag drabbas av värsta depressionen. Det är inte ett dugg likt mitt vanliga jag, och det händer varje gång jag reser motsols. Inte ett dugg kul. Men nu har jag ju fått piller som ska hjälpa. Tjoho för det. Martina pillertrillaren. Illa illa, men så länge det hjälper mot något.

over n out.

Kommentarer
Postat av: Susse

Var så mysigt att få träffa dig idag lilla Marty


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback