10/7

Imorgon ska jag skriva toefl. Läskigt. Hoppas det går bra, annars är det bye bye till usa-studierna. Jag tror iof att jag klarar det. Känns rätt lugnt. Just nu är jag mest orolig att jag inte ska hinna fixa mitt visa i tid. Allt blir väldigt jobbigt isåfall. Mitt humör går upp och ner som en bergochdalbana just nu. Inte okej.

Imorrn är det 90s ialf. Då känns allt bra. Jag ska dansa, dansa är bra. Då behöver man inte tänka så mycket.

Jag har insett hur mycket jag kommer att sakna min mamma. Det kan vara den människan jag bråkar mest med i hela världen, men hon är min mamma, och jag är van att hon är med mig jämt. Att kunna ringa henne när jag behöver hjälp. Jag är bortskämd på det viset, min mamma finns alltid där för mig. Hon är bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback