14/7

Tillbaka på jobbet, jag kan fortfarande komma på massa grejjer som jag hellre skulle göra än att sitta på kontor. Baaajs.

Var på bio med mami och lillebror igår <3. Vi såg Narnia - Caspian, prince of Narnia. Den var bra. Jag gillar Narnia, tror jag måste läsa om böckerna snart. De är så bra. Jag behöver börja läsa igen. jag har inte läst på år och dag. Man tappar lixx sugen när man pluggar och tvingas att läsa massa böcker som man helst skulle välja bort. Dåligt.

Måndagar suger i allmänhet förövrigt. Finns inget att göra nästan. Inte ens något bra på tv. Jag måste umgås med människor mer de sista veckorna nu. Jag menar, galet, jag åker om ca. 6 veckor. Hur nervös blir jag inte av bara tanken?

Kommentarer
Postat av: stina

ja värför uppfanns måndagar?? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback