16/7

Det finns inget att skriva nu förtiden. Händer inget spännande. Går mest och är nervös inför USA. Ska på intervju för visa 6 augusti, kommer aldrig hinna få det i tid. Illa. 4 veckor tills jag åker ca. Hur galet är inte det på en skala? Det är mindre än en månad. Jag vill gömma mig under täcket och inte låtsas om det som komma skall. Det snurrar alldeles för många grejjer i min hjärna för att jag ska orka engagera mig fullt ut just nu. Det löser sig. Det gör det alltid.
Vet inte hur jag ska överleva utan de bästa. Det kommer blir svårt. Det är inte lika lätt att älta livets frågor när man sitter på andra sidan atlanten. Tänk vad mycket pengar jag kommer att spendera bara på telefon det närmsta året. Ajaj. Det svider redan i plånboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback