17/7

Jag har inte lyssnat på radio så mycket det senaste året. Inte förrns nu när jag sitter på kontor hela dagarna. Jag reagerar verkligen på hur heteronormativa alla låtar är. Skulle jag kunna skriva låtar så skulle jag göra dem könsneutrala, defenetivt. Mest för att jag själv stör mig så mycket på att hela samhället är så heteronormativt. Det är skit. All kärlek är bra kärlek, och även om jag gillar pride-festivalen så ska det inte behöva finnas en vecka varje år som är koncentrerad på hbt-personer. Det ska vara lika normalt och accepterat som hetero-personer.
Skit är vad det är.

Kommentarer
Postat av: Hanna Broberg

Hej Martina! Efter det där inlägget måste jag bara tipsa dig om att gå med SKU(SS) i Prideparaden lördagen den 2 augusti! Info kommer på compis!



Sommarhälsningar

/ Hanna - Fresta och SKU-Pridegruppen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback