30/7

Jag förstår att ni har saknat mina blogginlägg så otroligt mycket, right? ^^

Mina tankar springer ut och in och fram och tillbaka. Jag känner mig vilse i pannkakan och ser ingen ände. Jag orkar inte ens reflektera längre.
Imorrn kommer Dian upp till Stockholm. Det ska bli så roligt! Hela helgen är en enda lång fest. Imorrn är det Dalarö Skans och favorit-Frida ska äntligen följa med ut. Det blir party! Sen på fredag är det 90s Pride-special. Lovely. Sen får vi se  vad som händer resten av helgen. Det blir garanterat party.

Jag har planerat mina oufits redan. Jag älskar dem. Ska försöka komma ihåg att ta kort och lägga upp här. Jag och Frida var och shoppade i söndags. Det är som terapi. Jag ska inte köpa mat när jag är i USA. Jag måste spara mina pengar så jag kan ägna mig åt min shoppingterapi. Jag är hemsk och materialist, men jag mår bra av att shoppa.

Idag har jag haft körlektion, dubbel. Snart ska jag köra upp. Hoppas verkligen det går bra. Jag tvivlar, men det löser sig. Såklart. Det gör det alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback