9/7

Den smygande ångesten som kommer över mig ibland är påväg igen. Jag känner hur den börjar komma tillbaka. Det jobbigaste med den är att jag inte vet varför jag får den och hur jag ska bli av med den. Det är som ett tryck med gråt i bröstet som bara ligger och pyr. Jag har verkligen ingen anledning att ha ångest nu. Jag misstänker att det kan ha med USA-resan att göra. Det känns som något jag måste göra, inte som något jag vill. Det blir inte bättre av att många av de trygga punkter som jag har haft i livet vacklar just nu. Jag håller på att växa upp alldeles för snabbt. Jag lär känna massa nya människor, men är dålig på att hålla kontakt med de gamla.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen eller vad jag ska göra...

Kommentarer
Postat av: kungen

Vilka gammla trygga? Alla bra vänner finns kvar oavsett, de vet du.. Och du kmmer tillbaka till lucia.. TIlls dess är de bara jobb ocvh slit för alla andra.. Du missar tn.. Men de tar du igen när du kommer hem.. Se! De e lugnt har jag ju saaaagt! ring mig! nu!

Postat av: Susse

Om vi säger så här. Stannar du i Sverige kommer du ångra det för all framtid. Det här är en möjlighet att utvecklas både inom karriären och inom sig själv. Du ska vara borta ett år, det händer inte så mycket väsentligt på ett år när man är i den här åldern. Alla växer upp fort men det är bara för att livet är så kort. Som en prutt i rymden ungefär.

2008-07-10 @ 12:15:04
URL: http://susse5.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback