11/6

Yeah! Sverige-Grekland 2-0. Lovely.
Var i kungsan igår och tittade på matchen, man såg väl sådär. Vi kom så sent. Var mest förundrad över tjejerna som sprang runt i finklänningar och högklackat. De verkade sååååå intresserade av fotbollen. verkligen.
Roligast kan ha varit en tjej som dök upp efter zlatans snygga 1-0 mål.

"åååh, Jag älskar zlatan. han har gjort 2 mål nu va?"
"ehm, alltså, det står bara 1-0"
"vaaaa?! jaha. haha. men alltså det var han som gjorde målet va?"
"mm"
"asså, jag baaraa äääääälskar zlatan, gör inte ni? Han är såååå bra"
-tystnad-

bra koll, verkligen. Jobbade på dagen ialf, jobbade halvdag idag också. Ganska soft att inte behöva jobba hela dagarna nu när jag är sjuk. Mår sådär alltså. Dagens roligaste var att msna med en full johan. hahahaha. jag garvar ijhäl mig!
Saknar Frida, hon får ta och komma hem nu. bajs.


photoboot ftw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback