15/6

Klockan är 4 på morgonen och jag är vaken. Tro det eller ej. Det finns en anledning till detta. Hon heter Frida. Hon har varit borta i EN VECKA och jag har dött. Nu är hon hemma. Hon ringde och berättade det för mig. Sådär kvart i 4 på morgonen. Då hade jag inte ens sovit 3 timmar. Det gör inget. Hon kommer undan med det genom att vara hon. Jag har saknat henne, har ju legat hemmma och varit sjuk hela veckan. Har typ umgåtts med ida, träffat susse en kortis också. Annars har det varit torka. Nu är jag nästan frisk och Frida är hemma, så nu kommer livet vara party igen!


<3

Och alla såg Sverige-Spanien antar jag? Sista minuten och Spanien gör mål. Vilken pers! Sen vann ryssland sin match mot Grekland så på onsdag blir det en match på liv och död. Spännande! Jobbigt dock. Som jag och Emma pratade om idag, man blir så emotionellt engagerad i matchen! Jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Josefin

jag vet inte.. men det blev för mycket sexdroger :S:P aahhhaah

Postat av: josefin

Rösta på mig i Svensktoppentävlingen! :D fiskar röster

Röstar gör du via sms. Skriv P4sörm, gör ett mellanslag och nummer 5. Det går bara att rösta en gång per simkort.

Sms:et kostar 3 kronor och du skickar det till 72250.

Rösta kan du göra från och med idag till och med midnatt den 16 augusti.

2008-06-16 @ 13:09:12
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback