18/6

Halvlek Sverige-Ryssland. Vet inte vad de svenska spelarna håller på med riktigt.

Det är jobbigt med vänskap som känns som den blir sämre. Jag känner mig utestängd och ledsen. Vill inte ha det så. Jag saknar henne. Det finns inte ens någon möjlighet att fråga om jag har gjort något fel eftersom hon undviker mig, känns det som ialf. Jag känner mig lite hjälplös, och lite övergiven.
Pratade med Frida precis ialf. Då känns det alltid lite bättre.

Snart midsommar, pepp på den. Kanske drar till Stallarholmen på lördag, får se om frida och susse är kvar där då eller om de kommer hem. Då ska vi parta isåfall.

USA-studierna verkar gå åt skogen just nu. Ingenting flyter på som det ska. Måttligt irriterande. Blir inge Frankrike för det, Frida blir nöjd >< haha. Jaja. Arvika hägrar också inom en snar framtid. Jag längtar. Jag ska vara full och släppa alla problem.


Tack för att du gör min dag lite bättre.
Allt löser sig <3

Kommentarer
Postat av: Johan

Sötisar! och frida e söt=)

2008-06-24 @ 14:41:41
Postat av: Johan

Sötisar! och frida e söt=)

2008-06-24 @ 14:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback