24/6

Midsommar var udda, men najs. Klassiska lekar och dans på dagen och sen middag med massa saps på kvällen. En sväng förbi gålö by boat. Det var en rörig fest där men stötte ihop med folk jag inte träffat på länge. Himla trevligt. Sen biltur hem och vi blev stoppade av polisen! HAHA. Vi klarade oss fast föraren körde alldeles för fort. Tur för henne att hon inte är svensk ^^. Hem och hängde ett tag. Sen var det hinderbana av människor fram till sängen. 5 stycken att klättre över + en sweet erica som sov på mitt täcke så jag var tvungen att väcka henne.
Blev mycket vin hela helgen, men det är najs. Jag gillare.

Bara en vecka till arvika och jag är såå pepp! Ska se så bra band och festa så hårt. Hoppas på massa snygga killar också ;), yää! På torsdag är det shoppingdag med Ardyn, på fredag förhoppningsvis 90s och på lördag middag hos hultis som har  blivit stoor och sen Village. Naajs. Pepp på det. Sen är det bakissöndag och sen måndag måste jag fixa, sen tisdag åker vi. LOVELY! 

Frida är borta igen. Dåligt. Helsingborg? Malmö? Göteborg? minns inte ens. Dåligt är det iallafall. Hon får ta och komma hem nuw! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback