28/6

Världsbäst utekväll igår. Jag har ont överallt efter allt dansande. Jag, Linn och Veronica (w00t?! jag vet inte hur det hände :O). Dansade galet mycket som vanligt. Lovely. Fick höra från dj:n att jag "tillför en sån positiv stämmning" och att "han inte vill dj:a när han ser mig, han vill bara börja dansa". Sweet ^^. Han är rolig.
framåt halv tre började vi dra oss hemåt. Buss till vegabaren där det blev fyllekäk och sen hämtade veronicas mamma oss där och vi fick skjuts hem. Gaaalet skönt. hemma vid 4 snåret någon gång. Stackars Linn var tvungen att åka till jobbet halv nio. Då åkte jag hem. Nu har jag duschat och ska gå och sova ett tag till.

På tisdag åker vi! JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT PEPPAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback